środa, 22 lipca 2015

Prawdziwe ruiny Polski, czyli co ma Dominik do Filipa.

(wiem, wiem  prawie to samo, ale kropla drąży skałę)

Znany się zrobił profil na Fb „Polska w ruinie”.
Ja jednak widzę prawdziwie zrujnowaną Polskę w rozbuchanym, gówniarskim hejcie.  
To już nie jest kilku smarkaczy którzy pod płaszczykiem anonimowości napisali koleżance, że jest brzydka. To już plaga, zaraza wieku młodzieńczego wyrosła na pysznej pożywce wspomnianej anonimowości w sieci – dowalić komu się da! Zza krzaka rzucić butelką, z za nick’a walnąć paskudnym słowem, tak wrednym, że aż czytającemu tchu brak. Wyszkoliły się dziateczki!
Stamtąd, z Netu to się przeniosło (albo odwrotnie) na szkolne korytarze – wycie młodocianych hien za kimś, kto słabszy albo na chwilę osłabł. Zaszczuwanie kolegi, koleżanki, aktorki, aktora, czy ostatnio - dziennikarza w rozpaczy. A kto im co zrobi?! TO jest prawdziwie zrujnowana Polska. Pozwolenie na ten wszawy język hejtu od Prezesa, przez posłankę aż do Jasia czy Małgosi.

Myślę, że to nietrudne posadzić kilkunastu hakerów i wyłuskać adresy IP tych hien, a potem pójść z policją i zrobić sprawę rodzicom o brak dozoru, a młodzików i młodzianki wsadzić na jakiś czas do odosobnienia (obóz letni)  z kilku mądrymi (niezbyt młodymi i niezbyt nawiedzonymi) psychologami, żeby trochę pogrzebali w mózgach tych chorych na raka hejtu dzieci. NIKT tej dziatwy nigdy nie nauczył empatii, pozwolono im na wszystko, byle by tylko siedzieli w domu bo jak wyjdą „to się spocą”, więc te ogłupiałe hordy gówniarzy nienawidzą myślą i słowem, uczynkiem (komputerem i najnowszym smartfonem)  - bo im nudno, bo słuchanie piosenek i piratowanie znudziło się, i teraz przyszła pora na zawody – kto dowali komuś osłabionemu ostrzej? Mocniej? Kto wredniej zarechocze z wybranej ofiary?
Tak zaszczuto Anię, Dominika i redaktora Filipa Ch. I masę innych.
Ta banda nieokrzesanych gówniarzy, odurniałych dzieci pastwi się nad innymi ludźmi bez żadnych konsekwencji ze strony świata dorosłych BO MOGĄ, bo mają możliwość, bo nie sięga ich żadna kara!
A przecież są służby, mechanizmy, możliwości! Świat dorosłych Głuchu i ślepy na to zjawisko jest odpowiedzialny za moralna ruinę tego pokolenia, tych dzieci ZŁYCH, bo głupich. Na naszych oczach Jaś (Małgosia) uczy się nienawiści i okrucieństwa żeby Jan (Małgorzata) umiał! Potem Jan pójdzie do narodowców bo zwykłe funkcjonowanie i budowanie lepszego życia nudzi go śmiertelnie. Małgorzata będzie wredną córką, matką, sąsiadką, żoną.
(Dziewczyny które biją w tramwaju albo na ulicy i podpalają włosy niewinnej ofierze  wyrosły z tego własnie środowiska "wszystko mi wolno, bo jestem anonimowa")
Nikt palcem nie rusza, bo przecież sąd, prokuratura powie, że to „niska szkodliwość społeczna”, albo gorzej – że „to dzieci”. Skoro gwłacicieli puszcza się wolno, a psychopatyczne lekarki i terapeuci w szpitalu dla dzieci w Starogardzie Szczecińskim robią obóz koncentracyjny dla  chorych dzieciaków.
I nic...

Oskarżenie skierowałabym przeciw rodzicom, szkole i policji, służbom, które nic nie robią lekceważąc problem. Czy ktoś wreszcie ruszy tyłek i zrobi z hejtu oskarżenie, proces, sprawę? Czy bezsilnie będziemy czytać o kolejnych skopanych i pokąsanych przez nasze bezstresowo chowane dzieci? 

7 komentarzy:

  1. Z przykrością stwierdzam ,że w ani jednym słowie Pani nie przesadziła.Smutek mnie pali,gdy patrzę na nasz dzisiejszy świat.Całkowity brak szacunku do innych.I to nie tylko w kwestiach które Pani porusza.Wszędzie,wszędzie.Co się porobiło z tymi ludzmi.
    Za dobrą monetę odbiera się zachowania,które dawniej były naganne.Jeśli jesteś życzliwy innym toś frajer,zwracasz długi,lub płacisz za wykonaną pracę-toś frajer,nie donosisz na kolegę z pracy -toś frajer.......Ja już jestem zmęczona tym życiem.Boję się kolejnych dni,bo wiem,że nic dobrego nie przyniosą.Cieszę,się,że mam już niedaleko na drugą stronę góry czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko mam nadzieję, że takie życie musi kiedyś paść. Taka struktura dłużej nie wytrzyma. Ten element sam siebie zniszczy, tylko niestety długo może to trwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerażająca diagnoza, ale chyba aż za bardzo trafna. Mnie ostatnio zdumiała grupa siedemnastolatków, którzy w zorganizowany sposób, osiągając korzyści materialne z filmów publikowanych na YT, bluzgają tak okrutnie, tak zapamiętale i tak chamsko, że aż mnie cofnęło, chociaż... w gruncie rzeczy mam podobne poglądy do nich, tylko jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy wyrażać je w ten sposób. Zdumiała mnie właśnie ta jedność poglądów, która nas łączy, przy jednoczesnej nieopamiętanej agresji z ich strony w stosunku do rzeczy, wobec których ja za uzasadnioną uważam rzeczową krytykę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiał się tylko , czy zawsze jest to gównarzeria, frustratów nie brakuje i wśród dorosłych, ale zgadzam się z tym, że zjawisko jest przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się chciałam tylko pięknie pokłonić :)
    Viki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno słowo: wstrętne.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w ramach "przełamania" tak smutnego tematu chce napisać - Kocham Panią :) za wszystko co dla nas Pani robi

    OdpowiedzUsuń